Ferhathatice canım riskli ve takipli gebeyim. Bebeğin plesentası eski sezeryan dikişime yapışıkmış ameliyat esnasında kanama çok olur yada rahmini alabiliriz dedi doktor. Yozgat’tayım sevkli geleceğim. Doktorlar nasıl,stajyerler mi girdi doğuma yoksa prof,doçent filan mı? Çok korkuyorum gerçekten bilgin varsa yazarsan sevinirim