Rabiahakan çok iyi anlıyorum seni aynı şeyi o kadar çok yaşadım ki .Şimdi 17 haftalığım 5. gebeliğim .Araştırın ve sonucu bulmadan gebe kalmayın size tavsiyem .Ve muhakkak bir perinotoloğa gidin .Birde araştırmak için çok geç kalmışsınız ,3 düşükten sonra değilde keşke ilk düşükte önlem alınsaydı 🥲Ama maalesef doktorlar normal diyip araştırmıyor ,bende çok yıprandım .Tek avantajım sağlıkçı olduğum için imkanların elimin altında olmasıydı benim