Ozgun GamzeCan ben hiç dikkat etmedim açıkçası şimdi de yatınca nefes darlığı çekiyorum o yüzden ya biraz daha dik yatıyorum ya da sağıma dönüp yatıyorum
Yogurtlupilav GamzeCan yastık işi kafamı karıştırıyor benim.. o yastığın üzerine de baskı yapmıyor musun ağırlığınla? damarı aynı şekilde yastıklada sıkıştırıyorsun yani. Eğer %100 sağda yatma çözümünü risksiz bir şekilde sunuyorsa 10 tane alırım şu durumda :)