GamzeCan rahmin arkasında bir atar damar varmış ona baskı yapıyormuş rahim ve bebek büyüdükçe, bu da bebeğe giden kan akışını azaltıyormuş. O yüzden belli bi zamandan sonra dikkat etmek gerekiyormuş işte ama dikkat edicem diye uyuyamazsan kimse bi çözüm bulmuyormuş 😂 yarın kontrolüm var sorucam doktoruma ne zamana kadar yatabilirim sırt üstü diye ona göre alıştırma yapıcam yavaş yavaş 😂