Beely şuan 2.ye hamileyim (8+2) tentene teması mümkün olduğunca yapıp, ilk 3 ay istediği her an emzirip 3ten sonra bir programlama yapmayı düşünüyorum. Program derken gerçekten açlık sinyalleri olduğunda emzirmek. Her huzursuzlukta meme vermenin her bağımlılık kadar ileride zor ve travmatik olabileceğini gördüm. Şimdi oğlum 15. Ayda artık oyalayıp erteliyorum tok olduğundan eminsem bağımız hiç azalmadı hatta memeden ayrı daha çok şey yapmanın mutluluğu var :) umarım biraz anlatabilmişimdir istediğim gibi 😊