Hatice001 Kızlar 37 haftalık doğum yaptım bebeğim 2 buçuk aylık şuan 5 kilo 300 gr çıktı sağlık ocağındaki ebe zayıf dedi çok mu zayıf çocuk doktoruna gidecez