Kızlaar merhaba hepinize ben 11 haftalık hamileyim ve bugün çamaşır katlarken belim tutuldu.Normalde 3 fıtık vardı belimde, yıllar çnce bir tanesi patlama derecesine gelmiş demişti doktor.Korkulcak bişey var mı acaba ya düşük felen olmaz demi kanama yok çünkü bel tutulması var sadece şuan