esmerrmm 35 haftalik olanlar bebekleriniz nasil hareketleri azaldimi yoksa cokmu hareketli . Benim bebiş dunden beri az hareketi var sanirim aksam acile gitmem gerekicek bugun duzelir diye düşünmüştüm
Burcu4135 esmerrmm benim ki daha önceki haftalarda az hareket ediyordu 34 35 hafta da costu ne zaman sırt üstü uzansam top oynuyor sanki karnımda :) ama benimkinin kilosu az yeri tam darlaşmadı heralde. Sizinkinin kilosu iyiyse yeri dardır artık az hareket eder bu yüzden.
Nilya88 esmerrmm 35 de bı kaç gün benimde öyle oldu bi ara çok minik oynuyordu şimdi başladı tekrar korkmayın yeri daralıyor hareket hissettiginiz sürece sıkıntı yok
Burcu4135 esmerrmm benimki de gecen hafta 2155 di siz biraz daha dinleyin eger günde 10 hareketden azsa doktorunuza gidin.
esmerrmm minikprensimmm123 hic bilmiyorumki cuma gunu nstye bagladi normal bisey yk dedi ama helen boyle . Acaba bi sıkıntı olursa ultrasonda gözükür demi . Bu arada devlet hastanesi oldugu icin ancak acile gitmem gerekiyor
esmerrmm Esraali seninki normallesmis benim bebis cok hareketliyken birden bire 2 gündür yavaşladi o yuzden içimi korku sardı doktor nst de normal dedi ama bilemedimki
halaycibasi Yani orda kendine kurduğu bi düzen var o saatlerde hareket ediyor benimki açıkçası. Genelde o saatlerde takip ediyorum hareketlerini.
esmerrmm halaycibasi benim bebiste hic duzen yoktu valla sanki hiç uyumuyo tüm gün tekmeliyordu taki bu son 2 gundur 🤔
halaycibasi esmerrmm aklınıza çok takılıyorsa bi gidin bence çünkü onun hareket durumunu en iyi siz bilirsiniz. 2 gündür diyorsunuz bide. hareket ediyormuş gerçi ben bir problem olduğunu düşünmüyorum ama siz gene de gidin isterseniz
Burcu4135 esmerrmm evet öyle diyorlar. En son perinatologa gittigimde cizelge yapın dedi. Her gün sabah ögle Ögleden sonra falan diye yazıp hareket ettikçe isaretleyin demişti.
Emsare Benim de 35 tatlı bir şeyler yiyip 15 dk sonra sola yatıp takip edin. Hareket etmezse doktora gidin derim. ben de 35+4 aşırı kasık ve bel ağrım var dünden beri sizde de var mı
esmerrmm Emsare hareket ediyor ama cok cok az . Agrim falan yok sadece normal arada tuvaletim varmiş gibi bi agri giriyor 10 saniye hemen geçiyor
1prens_annesii esmerrmm normale göre biraz yavaş isterseniz gidin çünkü bebeğimde sancı çıktı o yüzden hareketleri biraz seyrekleşti sizede öyle olabilir 35+4 üm
Susamtanem2 esmerrmm kızım aşırı hareketsiz bir bebekti şuan asla oturmuyor göre bu erkek olsa nasıl olurmuş ve nasıl takip ediyorsun diyor şimdi oğlum olacak ve aşırı hareketli 35+3 haftadayim Dr günde 10 hareket say dedi
Beril123 Susamtanem2 benim bebişte baştan beri fazla hareketli değil ya ilk defa aynı şeyi yazan birini gördüm herkes çok hareketli bebeğim dedikçe stres oluyorum baştan beri 😬