Feyza-p Kızlar 34+4 üm ve adet ağrısı gibi ağrım oluyor bacak arasında filan bazen ağrı hissediyorum doğuruyor muyum ki yoksa normal mi
Hemdem_23 Feyza-p bende 33+4 üm benim de bacak aramda çok agrı var 2 gündür bende korkuyorum nedeni ne acaba
hanimhanimcik Feyza-p sürekli mi var ağrı? ara ara gidip geliyorsa normal vücut hazırlık yapıyor ama hiç geçmeyen bir ağrıysa doktorunuza danışın
Meless Feyza-p bende sizle aynıyım. Yalancı sancılar banada her gün en az bir kere adet ağrısı gibi geliyor. Bacak arasındaki ağrı çatı ağrısı yaklaşık 24.haftamdan beri çekiyorum. O yüzden doğurmuyorsunuz korkmayın🌸
denizdalgasi1 Feyza-p 34+6yım benimde çatımda ağrı var 32.haftamda bebek döndü son bir haftadır da çatımda ağrı var doktorum normal dedi bekliyoruz gelmesini 😬
hanimhanimcik Hemdem_23 bacak aranızdaki ağrı çatı ağrısı artık sonlara geliyoruz bebek de döndüyse baskı yapmaya başlar
Feyza-p denizdalgasi1 benimde öyle erkenden döndü ama karın ağrıları filan başladı bazen şiddetli oluyor korkuyorum sanki gelecekmiş givi 😂
esmerrmm denizdalgasi1 ayni haftadayiz cnm bebegin hareketleri nasil cok hareketlimi yoksa hareketi azaldimi
denizdalgasi1 Feyza-p ben bazen sanki çıkacak gibi hissediyorum bastıyor çünkü tam orama 😂 ama bel ağrısı bende de çok fazla
Meless Feyza-p 10-15sn sürüyor. Yatakta dönerken çatı ağrısı daha çok yaşıyorum. Dinlenince geçiyorsa yalancı kasılmalardır
denizdalgasi1 esmerrmm bir fark yok şu anda tam olarak ama biraz azaldı gibi daha farklı hissediyorum hareketlerini
hanimhanimcik Hemdem_23 benimde ilk hamileliğim ama kesinlikle paniğe gerek yok bilemediğiniz yerde doktorunuza danışın☺️
esmerrmm Feyza-p benim bebişte dunden beri hareketi azaldi endise etmeye basladim acaba acillik bisey varmi
cidolila Feyza-p Feyza-p 34+2 hiçbir agrım yok şuana kadar da olmadı çok şükür 🙏 hamileligim değilmişim hamile olduğumu göbegim biryere çarpınca fark ediyorum 😃 tuhaf durumdayım çocuk olacak bende bişey yok acaba çalışıyorum ondan mı bilmiyorum çalıştığım İÇİN hareketliyim akşama kadar hiç oturmuyorum
miniksevdamm Feyza-p aynıyız 34+4 kemik ağrıyorsa normal aynı bende öyle haftalardır hemde doktorum dedi kemikler esniyormuş doğuma Hazırlık için ama kasıkların falan sa o normal değildir bnce