Kızlar 36+6 haftadayim şuan ve son bir aydır hemoroid çıktı doktora gitti krem verdi kullanıyorum ama fark ettim ki daha da büyüdü,normal doğum istiyorum acaba doğum esnasında daha da çok çıkar mı veya nasıl geçer çünkü krem bende hiç bi işe yaramiyor, aynı durumu yaşayan var mı