esrvl 19 gün önce doğum yaptım. İçten sağ dikiş yerim biraz ağrıyor normal mi? 19 gündür ağrımıyordu bugün ağrımaya başladı. Çarşamba doktora gideceğim dikişin içten iyileşip iyileşmediğini nasıl anlar?
Havva1995 esrvl ultrasondan bakar iç kanama dış kanama olup olmadığına eliyle karnına bastırır agrı varmı diye sorunu o zaman anlar geçmiş olsun
Ozgu_momy esrvl İlerleyen günlerde ağrı olması normal , iç dikişleriniz iyileşiyor toparlanıyor . Tabi dr görmesinde yarar var usg ile bakıyor