Mihribank Masal12 gögsümün uçları yanıyordu kıpkırmızıydı. Korkudan anneme göstermiştim gayet rahat hamilesin demişti😂
Rojinn Masal12 Göğüs hasasiyeti adet sancısı bacak ağrısı bunların dışında hamilelik hissi 6 ay boyunca istedik tutmadı hamile kaldığım ay ben hamileyim gibi hissetim 😀😀 Tam anlatamıyorum çok farklı bi his
Mrvnrtprak Masal12 daha 21. Günde anladım, baş dönmesi yaşadım ara ara o gün farklıydı insan hissediyor :)
Pinkmom Hiçbir şey olmadı adet günüm yaklaştığında her zaman ki bel kasık ağrılarım oldu o kadar.Sürekli aha oldum die wc deydim😂
Sirvanaydiner Kızlar size çok komik bişey anlatıcam biz eşimle tatile çıkmıştık meğer ben hamileymişim 😂😂 Ama iştahım birr arttıkiiii eşimde biişey diyemiyo hanii açık büfe herşey beleş falan bu da görgüsüzlük yapıyo demiş içinden 😂😂😂 Tabi ben kaydıraklarr alkoller bilmiyorumki hamile olduğumu 3 ay deneyince umudu kestim erteledim. Sonra eve döndük ama hala adet olmadım ve bişeylerden tiksindim yoldada ama ben eşime dedimki ya hamileysem diye 😂 o da inanmadı tabi sonra tatilden gelince çantamı telefonumu falan çaldırdım ben😏 kimlik çıkaartmaya gittk annemle baktı suratıma hissetti heralde sen hamilesin dedi yok beee dedim gel test alalım dedi aldık bi pastanede beklerken yaptık hamile olduğumu gördüm sonra doktora gittik 6 haftalık falandı işte 😊 Uzun oldu az kusura bakmayın lütfen
Betulozen21 Anneler ben hamile degilim ama hamile gibu hissediyorm nedense 😂😂 şaka biyana gerckten cok hamile gibi hissettim ilk hamileligim gibi oldum oluyormda hala ama anlam veremedkm testte yaptim negatif cikti adette oldum ama bas donmem mide bulantim cok var anlamis degilm piskoljim bozuldu galiba 😂😂 hala Allah tarafindan galiba hamile hissediyorum suandada ne bileym icim hep oyle diyo adet oldugum halde cok garip aslinda imkansız biliyorm ama ruh halim iste degisik 😂😂
Nidanurfirat Ay kızlar bende her ay test yapardım adetim düzensiz olurdu bir gün bile gecikse hemen test yapıyodum. Bir keresinde yaptım çizgi falan yok ama nasıl hamile hissediyorum eşimde kızıyor artık testlere para verip durma bekle biraz diye 😂😂 ben dedim yok ben hamileyim biliyorum testte çıkmıyo ama biliyorum😂 gittik kan testi yaptrdık bide özelde hemen öğrenelim diye ordada verdik para ve sonuç negatif dendi😂 ama ben hala inanmıyorum internetten değerlere bakıyorum hamilelik şüphesi bile olsa tamam dicem hamileyim😂 yok çıkmadı birşey ben o gün adet oldum ama nasıl şakır şakır adetim kısa sürdü o ay 4 günmü ne. Sonra bidaki ay adet olmadım ama eminim hamile olduğuma hala inanasım gelmiyor. Adetim 5 gün mü ne gecikti. Eşime diyorum bana test aldırmıyor bıktım almıcaksın diye. Gizli gizli o uyurken sabah çıktım test aldım bi baktım hamileyim 😂 söylüyorum uyuyor hala inanmıyo 😂😂😂 böyle de bi anımız oldu😂 yani en büyük belirti bence his 😂
svmeybgl Masal12 deli gibi uyurdum .. eşim bile şakasına sana bhcg yapalım dedi ihtimal vermedim ama gözlerimi uykudan almazdım
Ceren0734 Masal12 ya ben ilk zamanlarımda cok asırı koku hassasiyeti duydum havalimanındaydık tutturdum burası ayak kokuyo diye bide ucağımız rötar yaptı dayanamıyorum kokuyo burası diye 2 kere istifra ediyodum tuttum kendimi 2 gün sonra hamile olduğumu öğrendim 😂😂
Aysehatun Masal12 uyku hali kafamı kaldıramıyordum erkenden uyuyordum bide kendi normal adet tarihimden önce 3,4 gün mide yanması çektim,adetimin 1 gün gecikmesi ile evde idrar testi ile öğrenmiştim,aslında hissediyordum ama gecikme olmasını bekledim 1 gün daha net olsun diye 😇
Mernur1325 Adet ağrısı çektim bildiğin valla, dedim yine olurum felan ama olmadım. Hatta ağrıma güvenerek lunapark a bile gittim 🙈🙈. Bir de normal de ben adetime yakın mutlaka canım çikolata çeker, bu sefer çekmedi. Bir de Mısır kokusundan tiksindim en sevdiğim yicek olur kendileri. ☺️☺️En güzel tarafı da 2 sene sonra izine annemlerin yanına gitmiştim orada öğrendim😁😁
KrlMlkSelmn Masal12 adetime daha vardı ve acayip iştahım artmıstı Sofradan kalkar kalkmaz tekrar bişeyler aranıyordum Bikaç gün sürdü sonrada gebe oldugumu idrar testinden öğrenmiştim Allahtan iştah açıklığı onunla kaldı
Sakvsr Masal12 ağzımda böyle bir pas tadı vardı sanki 😞 dişlerimi fırçalıyodum geçmiyodu acılı naneli şekerler tüketiyodum geçmiyodu tüp bebek transferliyim ilaçlardan diyodum kendi kendime daha beta bakılmadan anneme söyledim o anlamıştı 😅