Mehruyanxx Mrb arkadaşlar 7 haftalık gebeyim ve rahmim de kasılmalar mevcut sebebi ne olabilir kötü bişey olmasından korkuyorum
blueberyy00 Mehruyanxx Bende 7+6 bugün aşırı kasılmalarım var en son 5 haftalıkken olmuştu böyle rahime tutnmaya çalışıyor diyordum bu sefer neden bende bilmiyorum kalktikca ayağa alta doğru baskı oluyor bende bekleyeyim şuracıkta
nurunhayali Bende de oluyor oturup kalkarken alttan baskı oluyor gibi sağ kasığıma da hafif ağrı giriyor 9+2 yiz. Rahim büyüyor belki ondandır diye düşünüyorum