mor_menekse1 Kızlar yarın zafer bayramı özel hastaneye kadın doğuma gitcem doktorlar varımdır acba yoksa tatil mi bir bilgisi olan yazabilir mi 🤗
merakliblog Devletse yoktur özelse arayıp soruyorsun canım ben öyle yaptım hastaneyi aradım de çalışıyo mu diye sordum.
mor_menekse1 En saçma yazılara bir sürü yorum geliyo gerekli şeylerde kimse yok çok üzücü aşk olsun 🤭
Clementinee mor_menekse1 ay Alemsin😂 haklısın valla😅 bi bilgim yok canım ama hastaneyi arayıp bilgi albilirisn
mor_menekse1 Clementinee valla kız 😂😂 numarası yok hastanenin salı gdcem artık okdr yol gidip boş dönmek istmem