Sinembuyukocak 37+6 yız bebeğim normalden fazla hareketli 2 gündür ve karnım bayağı sertleşti nst sancı vs çıkmadı geliyor mu acaba ne dersiniz tecrübeli anneler?
ebrr1048 Sinembuyukocak benm bebeğim de sanki karnımı yırtıp çıkıcak gbi hareketli nst de sancı yok ama sürekli karnımı kasıyor sertleşiyor inşallah gelir artık her WC ye bi umutla gidiyorum nişan su gelmiştir diye 😂😂 37+6🥰