fsyy95 ben olsam samimi olduğumuz arkadaşları eve çağırır süpriz parti planlardım. Bebek doğduktan sonra görüşmek zaten zor olacak, bari doğumdan önce eğlenelim.
Hem bu durumda arkadaşlar hamileye büyük ölçüde yardım ediyorlar pek bir işte çıkmıyor 😊