Kubra_baydar Ozseee bende hamileliğimin başında çok fazla yedim valla 😂😂 bişey olmaz kız canın çekiyorsa ye gitsin
emiras59 Ben yedim ilk aylar bi sıkıntı olmadı sığır jelatini olduğu için bi miktar faydalı bile sayılır
Nilufar_1996 Ozseee gebelikten önce kilolarca yiyebilen ben inanılmaz tiksindim eşim çok seviyorum diye almış yiyemedim yesene diye zorluyor bazen 😂 ya canım istemiyor zorlami yedirirsin diye kızıyorum. Aldım sakladım görünce yemiyorsun diyor bana