Kızlar enfeksiyon vardı sabah öğlen akşam ilaç kullanıyordum. İlacın kullanım süresi bitti. Kalanları bugün içmedim kasıklarım ve böbreklerimin olduğu yer ağrıyor😞 Günde 2-3 litre su içmeye çalışıyorum bıktım artık ne zaman geçecek bu enfeksiyon ya …İlacın kullanım süresi doldu ama içsem mi napsam ya 😒 Bu enfeksiyon nasıl geçer bilgisi olan yok mu