Ben 3 ay klomen kullandım. İlki fayda etmedi ikinci de 2 yumurtam gelişti ama hamile kalamadım. 3. Kullanımda da fayda etmedi. Daha sonra rahim filmi çektirdim ve femaraya başladım. Yanında doktorum inofolic combi de verdi. Çok şükür şuan 32. haftaya girdik :)) polikistik over var bende de