Kizlar hamileliğimde sürekli mantar enfeksiyonu oluyorum her seferinde doktor fitil yazıyor kullaniyorum geçiyor ama tekrar başlıyor , temiz tutuyorum iç çamaşırını sürekli değiştiriyorum ama 2 günde bı tekrarliyor kasintiyla baskiyo akıntıyla devam ediyor 35 haftalık hamileyim yani artık eşim bile soğudu ilişkiye girmek istersen akıntı geliyor eşim tiksiniyor bırakıyor . Üzülüyorum sonra kötü hissediyorum ve mantar beni çok rahatsız ediyor doktor kontrolüme de daha var ne yapicam bilmiyorm yine basladi