DenizD Kızlar yaklaşık 3 haftadır akıntım su seklınde sıcaktan termı anlam veremedım Rahatsız olup gunluk ped takıyorum banamısın demıyo külot ıslanıyor günde kaç defa iç çamaşırı değişiyorum normal mi
SerapTadelenTtnc DenizD Canım terlemiş olabilirsin çok sıcak İnan iç çamaşırı bile kuru kalmıyor benim anlıyorum ter olduğunu bence suyun gelse hissedersin sende yine de doktorunla görüş tabi ki
Duruyubeklerken DenizD aynı durumu bende yaşadım ve suyum geliyor sanıp koştur koştur hastaneye gittim. Meğer mantar olmuşum. Enfeksiyon veya mantar olduğunda su gibi akıntı birden geliyor, çok korkutucu. Bence sende bir an önce muayene ol canım için rahatlar 😊
Fidashka DenizD Nidanurfirat Kac haftaliksin? Suyun akintiyla birlikte geliyo ola bilir doktora gorunsen iyi olur aynisi kuzenimde olmusdu Allah yuzune bakmistida kontrol zamanina denk gelmisti ve bebegin suyunun azaldigini neredeyse bittiguni gorup acil sezeryana almistilar.
jrarya DenizD 34. Haftadayım aynı durumu bende yaşıyorum günlük ped hariç birde sürekli çamaşır değiştiriyorum bir hafta sonra kontrolüm sorucam doktora geçen hafta gittiğimde herşey normal demişti sıcaklara bağlıyorum ama hayırlısı 🙇🏻♀️
Nidanurfirat Bennde de çok oluyo sanki su dökülmiş gibi kokusuz renksiz doktorum bi acile git suyun mu akıyo yavaş yavaş baktır dedi bebek haraketleri normal diye ben telaş etmedim
mervec DenizD günlük ped heleki bu sicsk yaz aylarında kesinlikle kullanmamalısın canım mantara yol açar belkide ondan sürekli ıslak hissediyorsun kullanma haba alsın bak farkı hissediceksin hemem
Pinkmom 3 aydır öle akıntılarım var her kontrolde kötü birşey duyucam die ödüm kopuor ama doktorum hamilelikte olur öle akıntılar dior suyumda normal.Tabi yinede hep tedirginim.Sana tavsiye asla günlük ped kullanma enfeksiyonun mantarın birebir düşmanı