Arkadaşlar 3 hafta önce sezaryen oldum ama dikişim göbeğimdende aşşağıda yani afedersniz genital bölgemde nasıl tarif edcem bilemiyorum ama çok aklıma takıldı haftaya kontrolüm var ağda vs yapamıyorum haliyle yani çok özür dileyerek söylüyorum tüylerin çıktığı yerde dikişim dikişi öyle olan var mı