Babyrich bende 39+4 üm şuan bugün 2 kere kahverengi leke gördüm. Doktoru aradım ama sancın olursa acile git dedi ve kırmızı kan olmalı sanırım. Ama iyi bişey doğuma hazırlanıyor bebek dedi. Daha da hazır değilse bilemiyorum 😂 hafif bel agrım oluyor onun dışında bi belirti yok. Bakalım hangimiz daha erken doğuracaz bilgilendirelim birbirimizi 🥲