Cnsymn kurabiyemibeklerken 25+4 den selamlar ❤️🌸 çok iyiyiz inşallah zaman hızla geçer yavruma kavuşursun sağlıcakla daha daha iyi olucaz 🌸❤️
kurabiyemibeklerken Ozlemcyln ahh ne güzel umarım banada nasip olur o günleri görmek ikinci gebeliğim ilk gebeliğim 20. Haftada sonlandırılmıştı bu kez nasip olsun inşallah 🙏🏻
Ozlemcyln kurabiyemibeklerken benimde 3. Hamileliğim ilk hamileliğimde düşük yaptım 2. Hamilelim geçen sene temmuzda oğlumu kucağıma aldım şimdi 2. Oğlumu kucağıma almaya gün sayıyprum 😊
Arzuaksumom kurabiyemibeklerken evet çok minnoş ve hiç hamilelik belirtilerim de olmadı meme hassasiyeti dışında 😅 kalp atışını görmesem hamileyim diyemem