oznur29benim bebeğim ekimde olacak.
Yenidoğan zıbın 3 tane kısa kollu 2 tane uzun kollu, 1 tane 10lu hastane çıkışı, 3 tane 5li hastane çıkışı aldım.
3 ay daha çok lazım olacak 6 tane kısa kollu 5 tane uzun kollu zıbın aldım. Alt üst takım 3 tane, 1 tane tulum aldım ama daha alacağım 3 ay giyiyor biraz daha. Ablamın bebeği 6 aylık ondan az çok gördüm. Yenidoğan pek kullanılmıyor 3 ay daha çok kullanılıyor.