Kızlar merhabalar ben 11 gündür adet olamıyorum. 2 ay önce yumurtalığımda kist çıkmıştı geçen ay da geciktim ama o zamanki gecikmem 5 gündü. Doktor adetinin 5. Günü gel dedi ama daha olamadım işte. Dün akşam test yaptım negatif çıktı. 1 haftadır da göğüs bel ağrısı ve vücudum da aşırı ödem çekiyorum ama daha hiç bişey gelmiyor. Bu yumurtalık kisti bu kadar ileri atabilir mi regliyi hiç yaşayanınız var mı ? Bir de stresten mi yoksa şişkinlikten mi artık bilmiyorum 3 gündür uyuyamıyorum doğru düzgün