Fatmaens34 Kızlar magicsand kedi kumu kullanıyorum ama kum tam topaklaşmıyor parçalanıyor Ve çok kokuyor temizlesem bile kum iğrenç kokuyor ben yapabilirim siz hangi marka kum kullanıyorsunuz
Dilekcnkn Fatmaens34 Şoktan almıştık biz bir ara da proline pudralı almıştık ikisinide ama baya topaklanıyordu
Mom51122 Fatmaens34 proline alıyorum fena değil ama ben de daha iyisine bakıyorum aslında şurda bekliyim
Kediannesi123 Fatmaens34 proline kullanıyorum kokusuz olanını. Asla koku olmuyor evde ama ben sürekli temizliyorum her tuvaletini yaptıktan sonra
Gonul_enes Fatmaens34 ben vancat kullaniyorum yillardir asiri memnunum kokuyuda tutuyor topaklasiyorda, kristal olan mi bu sizin dediginiz kristal kum topaklasmaz idrari alta birakir, vancat cok guzel
Fatmaens34 Gonul_enes ya kristal mi bilmiyorum ama dediğiniz gibi çiş kabın altına yapışıyor çıkarınca da dağılıyor hep çok illet bi kum Ya
Gonul_enes Fatmaens34 siz vancati deneyin cok guzeldir, ince taneli olanini alin mutlaka…kalin taneli olan bereketsiz oluyor, birde cesit cesit kokulusu var bebce cok basirili bi kum
Morningstar Fatmaens34 proline sanicat lindo cat birde benty sandy diye bi marka kullanıyorum topaklasma sıkıntısı yaşamadım bunlarda hangisini ucuza bulursam alıyorum
Hilal-95 Fatmaens34 ben getirden sölüyorum🤣 çokda güzel valla yanş evimde şuan yavrularımızda var 6 kedi koku felan yapmıyor ama ben her gün temızlıyorum parazit oluşmasın felan diye eve kadar getiriyolar 😬
Hilal-95 Kyuceer trendyoldanmı söylüyorsun benm aldığım çok pahalı geliyor sizin sölediğiniz daha uygun ama cesaret edemedim değiştirmeye fiyat olarak daha iyimo