Cumhurbaşkanlığı genelgesine göre devam ediyor. Kalktı o izin diyen müdürlerinize 1 temmuz, normalleşme genelgesini ve 2021/13 sayılı genelgeyi gösterin. Gerekirse dilekçenize ekleyin bu genelgeleri. İlden şurdan burdan gelen yazıların bir geçerliliği yok, koskoca cumhurbaşkanlığı genelgesi var. İdari izin kalktı diyemez. Ama izin dilekçenizi işleyip öğretmene ihtiyacımız var izne müsade edemeyiz derse ona söyleyecek bir şey yok. Çünkü genelgede ihtiyaç halinde çalışır diye belirtilmiş.