Esila-05 Kızlar dün gece bir türlü uyuyamadım, Sık sık karnımın altında ve kasıklarımda ağrıyla uyanıp lavaboya afedersiniz ishalde olmuştum acaba ondan mı sancım var diye düşündüm ama durup durup tekrarlanıyor bu ağrı doğum belirtisi mi? 39+4 olduk bu arada
Hande_ctn Esila-05 evet benimde öyle olmuştu gece ishal ağrı sancı öğlene doğum yapmıştım rabbim sizi de kurtarsın 🙏🏻🙏🏻
Esila-05 Hande_ctn ne yapmalıyım sizce evde beklemeli miyim acaba? Çünkü sürekli gelmiyor sancılar ara ara geliyor
Ezgiii-2018 Bende doğum belirtilerini takipteyim. İlk hamileliğim ve nasıl olacak nasıl başlayacak hiç bir fikrim yok. Dün gece hiç uyumadım o kadar çok hareketliydi ki bir an çıkacak sandım ve hep tuvaletteydim müthiş bir baskı vardı
Hande_ctn Esila-05 Evde takip edin sancılarınızı eğer 5dk bir gelmeye başlarsa gidin hastaneye doktorum öyle çağırmıştı beni
Esila-05 Prlkelif Genel anestezi yapıp bebeği aldılar, çünkü bildiğiniz şelale gibi kan geldi, doktor korkudan hemen sezeryana aldı bebeğimin suratında kaka vardı.Biraz daha geç kalsaydık bebek yiyecekti kakasını
Prlkelif Esila-05 Çok geçmiş olsun rabbim size bağışlamış ne güzel imkanınız varsa hemen sadakasını verin