Selam kızlar, covidden deli gibi korkarken ve tam doktorumuzdan 10 gün sonrasına doğum için gün almışken neredeyse covid oluyorduk. Eşim dün grip gibiydi, o yüzden hep uzak durmaya çalıştık, fakat sonra koku alamadığını söyleyince ben hemen annelerinin evine gittim o da test yaptırmaya. Çok şükür negatif geldi. O bugün iyileşti bile ama ben ondan grip kaptım bu sefer. Çok fena oldum. En kısa zamanda toparlanabilmem için ne önerirsiniz? Ihlamur, tarhana çorbası, zencefil bal yapıyorum sadece. Başka ne yapabilirim?