Kızlar hani yemek falan yaparken ocaktan ister istemez karnımıza ısı vuruyor göbüş de büyüdü hayli o yüzden kacgundur aklıma takıldı bı sorayım dedim bebeğe bı zararı olur mu çok kalmamaya çalışıyorum ısıya karşı ama azcik da olsa ısı vuruyor ister istemez salı günü kontrolumuz var mutlaka sorucam zaten doktorumuza:)