Selam kızlaaaar,
10+5 haftalık hamileyim ve an itibariyle ilk aşermemi yaşıyorum 🤦🏻♀️ Temizlik yaptım ve şuan canım inanılmaz derecede soğuk enerji içeceği istiyor🤤 Ama bildiğiniz üzere yasak olduğu için içemiyorum🥺 Bu aşermeyi neyle bastırabilirim, bir fikri olan var mı?😬