Mesuga3333 Merhabalar 18 haftalık gebeyim yaklaşık 16. Haftadan bu yana sürekli bir baş ağrısı ağrı kesici alma taraftarı değilim acaba doğal yollarla nasıl geçirebilirim bilgisi olan var mı ?
Nesossssss Mesuga3333 bende sinüzit var o yüzden zaman zaman başağrısı çekiyorum hamilelikte ilaç almamak için Calsiyum yada sade mineralli su içiyorum ve alnıma patates bağlıyorum iyi geliyor ☺️ Ama doktorunuzla görüşüp kaynağını tespit etmelisiniz bence. Bide az su içiyor olabilirsiniz👍