Ruya1106 yok canım bir tedavi sadece. İkisi hemen hemen 27 28 bini buldu. Canım inşallah gerek kalmaz aşılaman tutar. Ama erkekte sperm azlığında kadında Amh düşüklüğünde devlet rapor çıkartıyor özellerde hemen hemen yarı yarıya ödeme yapıyorsun. Tüp bebek aşamasına inşallah gerek kalmaz ama yaparsanız raporu mutlaka araştır. Bizde eşimde ve bende sorun olmadığı için rapor çıkartamadık. Mecbur iki tedavidede bütün parayı ödedik