Yasminalkan Merhabalar tatlı anneler riskli gebelik yaşayan ve biontech aşısı olan anneler var mı konu hakkında bilgi ve tecrübeleriniz yaşadıklarınız tavsiyeleriniz nelerdir çok önemli benim için 🙏😰
Selin12- Yasminalkan ben kistikfibrozsiz hastasıyım ve iki doz biontech aşısı oldum ikinci dozu olduktan bir hafta sonra hamile olduğumu öğrendim
_elif- Yasminalkan rahim kısalığından dolayı düşük tehlikesi olan 20 haftalık gebeyim. Biontech oldum 1.doz sadece kol ağrım oldu 2.gun gecti. Doktorum önerdiği için oldum.
Yasminalkan Selin12- teşekkür ederim bilgi için sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim inşallah 🙏
Yasminalkan _elif- serklaj bişi oldunuz mu aynı haftadayız bndede çift rahim oldugundan erken doğum riskim var aşı olup olmamakta tereddüt ediyorum
_elif- Yasminalkan serklaj yapamam dedi doktorum. Rahimde açılma yumuşama vs olmadığı için. Progestan fitil yapiyorum günde 2 kere haftada bir gün iğne vuruluyorum. İse gitmemi yasakladı doktorum. Ayakta cok kalmamam lazimmis. Aşı için doktorunuza danışın olun derse olmalısınız bnce. Covid hamileleri cok etkiliyormus. Allah yardımcımız olsun