BusraUras genel olarak bende iyi gördüm çalışan tavırlarını. Ancak ilk doğumumu Rizede yapmıştım. Doktorum trabzona geçince bende ikinci doğumumu yine aynı doktora yaptırmak istediğim için oraya gidiyorum. Ameliyathane ekibi benim için çok önemli. Umarım herşey güzel olur