Bende gebe kalmaya karar verdikten hemen sonra sigarayı bıraktım. Benim için çok zor biseydi bebeğim için olmasa heralde birakamazdim herneyse ben sigaranın yanında neyi seviyorsam mesela sigara alkol ikilisini sigara kahve ikilisini veya sigara muhabbet gibi bağdaştirdigim herşeyi sigarasız yapmaya alistirdim kendimi yani kahvemide sigarasız içmeye başladım. Alkol gebe olduğum için içemiyorum ama gebe kalmadan önce ona da alistirmistim kendimi. Yani velhasıl zamanla alışıyor insann 😅