Ezgice0 askılı olanı alma bence çünkü memeyi çok kaldırıyor ben geçen sene hem askılı hem askısız aldım askılı sırtı iyi toparlıyor o ayrı ama memeleri füze gibi gösteriyor geçen ay da doğumdan sonra kullanmak için askısız aldım büyük beden aldım sırtım taşmasın diye. Bu arada askısız olandan alırsan küçük beden alma çünkü bu sefer de sırtın taşar çok çirkin bir görüntü oluyor, 20 kilo aldım doğuma daha 22 gün gösteriyor ama yamuna çok kaliteli tavsiye ederim biraz karışık yazdım idare et canım