Nurhck kanamanız olduysa doktora görünmenizde fayda var son aylarda allah korusun ama plesenta erken ayrılabiliyor bu da bebek için risk oluşturuyor bu yüzden ölü Doğum yapanları kendi hayatını da riske sokanları duyuyorum. Nişansa zaten sorun yok derler size ☺️