SedaToprakBas1 ssssxsss teşekkür ederim ilk gebeliğim ilk doğumum olacak inşAllah 🤲🏻 Ağrım yok çok şükür sadece kısa bir süre oluyor ve geçiyor 😊
SedaToprakBas1 Sevim1609 kusura bakmayın dün yazamadım biraz yoğun bir gündü bizim için herhangi bir sorun yaratmaz normal şuan için böyle olması diye söyledi ultrason ve tahlillerimde normaldi
Sevim1609 SedaToprakBas1 Çok sağol canım bende bugün gittim aynı şeyleri söyledi içim rahatladı 🙏🏻 Çok şükür
Annesininbitanesi1 SedaToprakBas1 bende 25 olucam canım yarın banada oluyor şertleşen yer çok acıyor ovuyorum baya bi sonra rahatlıyorum
SedaToprakBas1 Annesininbitanesi1 bende ağrı yoktu canım hiç anlık olup sertleştiğini hissediyordum elimle de dokununca sonra geçiyordu istersen bi doktoruna danış
SedaToprakBas1 Sevim1609 çok şükür canım ben de çok rahatladım doktorum öyle söyleyince ultrason ve kanda da birşey çıkmayınca inşAllah sağlıklı bir şekilde sürecimizi tamamlayıp bebişlerimizi kucağımıza alırız 🌸🤲🏻