Kızlar merhaba 31 haftalık hamileyim. Dünden beri karnım yumuşacık. Böyle parmağımla dokununca içeri giriyor parmağım. Sanki hamile göbeği değil de yağ göbeği gibi inşallah anlatmışımdır 😀 ayaktayken yine sert ama otururken veya yatınca yumuşak. Bebek hareketlerinde azalma yok çok şükür. Sizce normal mi ilk gebeliğim de tecrübesizim. Teşekkür ederim şimdiden herkese🍀🍀