Ozge2805 Hazal42 ben çok erken hissetmeye başladım 12 haftamdaydı 😍 çok güzel duygular yakında hissedersin canım sende herkesin hamileliği bir olmadığı için hangi haftalarda hissedilir tam belli olmuyor ama yakında ben burdayım anne der 🙈
fenperest Ozge2805 ne kadar erkenmis sizin masallah🧿 cokmu zayıfsınız acaba ondanmi bu kadar erken hissettiniz ?
Ozge2805 fenperest yok canım zayıfta değilim valla bende kendi kendime dedim o haftalarda imkansız diye ama doktoruma söylediğimde onayladı evet canım bebek hareketleri dedi segirme tarzındaydı ☺️ Şimdi ogluş gümbür gümbür vuruyor
Hifaefraimm Hazal42 ayyy bende istiyom on haftalığımm ne zmnn kız senin soruna soru şle geldim emme gusura galma