Merhaba arkadaşlar gününüz güzel geçsin 🍀
Benim kızım 1 aylık ,emziriyorum.İlk 10 gün göğüs yaralarindan çok çektim ama geçti şükür,ilginç olan şu ki ,az önce sütüm var mı diye sol göğsümü sıkarken göğsünün ucundan gelen sütten ayrı olarak meme ucundan değil de kahverengi çevresinden hatta ucuna uzak olan bir noktasından da süt geldi her sıktığımda orda bı delik varmış gibi ince bir şekilde geliyor ,çok korktum böyle birşey başınıza geldi mi ya da duydunuz mu?Şimdiden teşekkür ederim