Emosha 4+3 hamileyim daha yeni ama göz altlarım ve dudak üstü kuruluktan çatladı resmen . Çok acıyo pişik gibi oldu . Akşama kadar krem sürüyorum hemen emiyo ve yine kuruyo . Fikri olan var mı acaba 🥺🥺