Normalde Anadolu Figen hanıma gidiyordum detaylı için Fethi Hanay a gittim o bakıyor dediler perinatoloji için sıra bekleyecek zamanımız yoktu keşke işlerimizi erteleyip bekleseydik çok yüzeysel baktı eşim son kez renkli görecekti ve hareketlerini görecekti göstermiyor deyip açmadı bile tekrar gidemeyeceğimizi öğrendiği için 15 gün içinde ücretsiz muayene varmış onu bile söylemedi tekrar gelin demedi 60 tlye normal muayene için gittiğim doktor bile 13 haftalıkken yarım saat renkli bakıp detaylı anlatmıştı hiç memnun kalmadım.