taha_yavuzun_annesi sanırım sıra bende sevgili hamileler:)) yarın sabah 11 de sezeryana alacak doktor hanım. hamile taşıyan kadın demek.. 9 ay boyunca taşıdığım bir candı bir umuttu özümüzdü her şeyimizdi.. şimdi topraktan çatlayarak çıkan yemyeşil taze filiz gibi doğ bebeğim dünyamıza.. karnımdaki son hareketlerini izliyorum, gözlerimle göreceğim hareketlerini umut ederek..
Slcnslcn taha_yavuzun_annesi hayirli saglikli bi dogumla kucaginiza alirsiniz insallah 🙏 darisi bizlere olsun
Ntugba taha_yavuzun_annesi allah'ım sağlıkla sıhhate evinize gelmeyi mutlu mesut büyütmeyi nasip etsin erk3n doğum riski olanlara vebebek bekleyenlere dua edin lütfen ❤
SerapTadelenTtnc taha_yavuzun_annesi sağlıkla hayırlısıyla kucağına alırsın inş Canım bizlere de dua et sağ Salim bütün anneler evlatlarına kavuşsun 🙏🏻