65sehro ahh doğum anım geldi aklıma 3 sene önce normal doğum yaptım doğum hane büyük bir alan herkesin kendi bölümü var birbirini göremiyo ama çok rahat inilti bile duyuluyodu inleyen çığlık atan ohoo diyorum kendi kendime etkilenmicem ben böyle bağırmıcam çığlık atmıcam Allahım çok kötüydü gene aynı yerde doğum olcak ama ben normal doğum istemiyorum ya doğum şeklim belirsiz Bi sağlık sorunum yüzünden