SergenYelizzdemir benimde yaklasık 3-4 haftadır var. Doğuma 2 gün kaldı hala kasınıyorum 😔 Malesef geçmiyor ama iki arkadasımda aynı sekildeydi dogum yaptılar geçti. Doktor ast, alt ve safra asitleri olarak 3 test yaptırdı şükür iyi çıktı ama krem ilaç bişey vermedi doktorum. Kolanya ,buz geçici kesiyor. Geçen aksam saatlerce kaşındım uyuyamadım yeni keşfettim niveanın bebek yağı iyi geldi sürüyorum 5 dakika sonra falan kaşıntım gidiyor iyi geldi şimdilik