Merhaba . 2 gün evvel aşı oldum biontech . Ertesi gün akşama kadar kustum bazen ateşte hissettim . Ama bugün geçti . Aynı zamanda demir ilacı almaya da başladım . Prilam kullanıyordum dr kullanma artık dedi . Şimdi benim bu kadar aşırı kusmam neden olmuş olabilir . Aşıdan mı, demir ilacından mı, yoksa bulantı hapımı bırakmamdan mı? İnanın gündüz 12 saatin her yarım saati kustum .ağrım sızım yok . Eşim dayanamadı gece gitti bulantı hapımı aldı içtim . Bugün rahatım ? Sizde de böyle bir durum oldu mu ?