Esraali Zemheriiiiiiii sancı yok canım sadece belde agrım basladı habercisi nişanım ve sanvım gelir 🙏🥰
Mooommyy1 Esraali dun geceden beri kasilmam var sabahtan beride bel agrim var simdide bulantim basladi 38+4 um merak ettim bel agriniz devamlimi yoksa duruyor tekrar basliyormu benimki hic kesilmiyor agrisi devamli olan bir agrim var
Mom526 Esraali Kolay değildir eminim 😀Ayyy darisi bizlere ya zaman çabuk geçiyor mu 23 den öteye gidemiyorum sanki
Esraali Mooommyy1 bel agrım kesilmiyor kasılma yok henüz kasıgıma batıyor bir seyler bakalım midem dün cok kötüydğ